Igor Jurić pokreće novu inicijativu

Beograd -- Igor Jurić, predsednik Fondacije Tijana Jurić, najavio da će pokrenuti inicijativu da sva ubijena deca, zbog koje je uveden doživotni zatvor, dobiju obeležje.

Izvor: Tanjug
Pošaljite komentar
  1. Ovaj nesrecni covek nije odavno reper za normalno ponasanje. Naprotiv.
    (Bekrija i Delija, 23. maj 2019 10:25)

    Svoju tugu, bes... šta god... je usmerio u pogrešnom pravcu i na pogrešan način.
    A nažalost, nema nikoga da mu to i kaže. Mada, možda mu i govore, ali ne čuje...
     (John, 23. maj 2019 14:53)

    # Link komentara

  2. Cesto razmiljam o g.Juricu. Njegovu nesrecu nikome ne zelim. Ono sto je moje licno misljenje da on sve ovo radi sa dozom osecaja i svoje licne roditeljske krivice one najgore "a gde sam ja bio, tada". U Srbiji ne treba da se oseca tako jer svi mi nazalost pustamo svoju maloletnu decu iza ponoci samu u klubove, na zurke. I onaj roditelj koji ne pusti je "los roditelj" strasan roditelj, koji svom detetu brani druzenje. Ako ga saceka svoje dete ispred kluba, dete mu to nece oprostiti jer to nijedan roditelj ne radi. Ali to je problem i Srbije i celog Balkana. U zemljama poput Nemacke, Svajcarske i mnogim drugim necete videti maloletnike posle 23h da se gradom setaju sami bez pratnje, prevoza itd. Upravo takav jedan zakon, koji ce roditelje kaznjavati za nebrigu nam je potreban. Nije samo kazniti vuka koji napadne dete u sumi, nego kazniti i onoga ko je pustio dete u sumu. Ne shvatite me pogresno ne trebamo kazniti g. Jurica on se ponasao kao svi mi, ali trebamo dovesti zakon koji ce ubuduce novcano kaznjavati roditelje kojima se deca setaju gradom nocu nezasticena i da policija to ozbiljno sprovodi. Trebamo dovesti drustvo u red, da onaj koji pusti dete nocu bude cudan, a ne onaj koji ga ne pusti.

    Drugi Tijanin zakon bi trebao da obrati paznju i na sve nas roditelje i buduce roditelje.
    G. Juric je veliki covek i borac, i voleo bih da ovo stigne do njega.
    (D.K., 23. maj 2019 14:53)

    # Link komentara

  3. Bivši dekan na PMF-u u Novom Sadu naparavio je čitav mauzolej posvećen svojoj ćerki nastradaloj u diskoteci Kontrast, gde se nalaze njene slike sveske, vežbanke. Laboratorija na fakultetu nosi njeno ime. U redu je podržati čoveka u njegovoj boli i patnji, ali čovek treba da pritisne kočnicu kad sopstvena bol pređe u zloupotrebu uticaja i položaja. Možda ljudi od svoje ogromne boli nisu svesni šta rade i kako drugi percipiraju njihove postupke.
    (pero, 23. maj 2019 14:00)

    # Link komentara

  4. Mislim da je važnije da se nađe način da se pomogne unesrećenim porodicama. To pre svega mislim na socijalizaciju a onda i na pomoć na dalje školovanje druge dece u porodici. Spomen bude i ostane , zakon će verovatno biti pronenjen pod uticajem EU ali pomoć unesrećenim porodicama sve vreme, bi bila prava stvar za naše društvo uopšte.
     (kakaovac, 23. maj 2019 13:44)

    # Link komentara

  5. Ja pokrecem Inicijativu da svaki stanovnik Srbije kad napuni 70 godinu,moze da ode u dom za stare,funkcionalan,uredjen,sa pravom negom i brigom. Da to zaisti lici na priblizno na nesto,da se ostatak zivota provede ljudski i dostojanstvo. Jel ima neko da je protiv moje inicijative.

    Svakako,ko ima uslova i zelje da starost provede u svom domu,okruzen decom i njihovom paznjom jos bolje.
    (BrigaZaKraj, 23. maj 2019 13:20)

    # Link komentara

  6. Zar je neko mislio da ce stati?
    (Reciti CV, 23. maj 2019 13:16)

    # Link komentara

  7. Doživotna bez prava na uslovni otpust je opasna na više načina. Prvo, onaj ko je osuđen na doživotnu a bez nade da može da traži uslovni otpust je bomba, opasan i po druge osuđenike i po osoblje, država više nema nikakav način da ga sankcioniše. Zatim, samim tim što je protivna evropskim konvencijama koje smo potpisali vodi nas ka suzpenziji članstva u evropskom sudu što u prevodu znači da na primer, kada vam poslodavac ne isplati deset plata a domaći sud presudi u njegovu korist, više ne postoji instanca kojoj bi ste se žalili. Treće, uz ovaj zakon su na talasu podrške javnog mnjenja progurani i veoma opasni zakoni o delovanju protiv država koji mogu biti tumačeni veoma široko, što je po meni i bio glavni cilj vlasti, jer da nije, neko bi javnosti objasnio da traženje uslovnog otpusta ne znači da će neko biti pušten već da to pravo postoji. Rešenje koje je izglasano ne postoji nigde u Evropi, svuda gde postoji doživotna kazna postoji i pravo na uslovni otpust. Takvo pravo poznaje čak i rusko zakonodavstvo kao i zakonodavstvo većina država unutar USA. Sve u svemu, loš i kontroverzan zakon kojim je obesmišljena borba ovog čoveka koga kao roditelj podržavam i razumem i kome želim da nađe mir u duši koliko god je to moguće posle tragedije koja ga je zadesila.
     (dux, 23. maj 2019 12:12)

    # Link komentara

  8. Svaka cast na ucinjenom do sada,ali mislim da je vreme da se stane na loptu.Nije lose potraziti i strucnu pomoc.
    (D, 23. maj 2019 12:05)

    # Link komentara

  9. A jesi cuo da takvi prestupnici nakon izlaska iz zatvora najcesce ponove slican prestup pa opet siluju ili ubiju neko dete?
    I kako si mislio da cujes od nekog da je odustao od takvog nedela videvsi da ce mozda dobiti dozivotnu ako ga uhvate?
    Ostra kaznena politika je bila na snazi za vreme Tita. Pa nesto nisam suguran da je broj prestupa, posebno ovakvih, procentualno isti tad i sad.
    (MMMM, 23. maj 2019 09:30)

    Ti si uspeo da potpuno promasis i smisao, i zdravu logiku i hard core cinjenice. Ali nije strasno, na tragu si.

    Ostra kazna je poslednji na dugom spisku cinilaca koji uticu na pocinioca nekog dela. Zaista verujes da ce psihosomatski poremecena osoba, u nastupu ludila, ili pod dejstvom narkotika, ili alkohola, ili u nekom ludom naletu besa ili nagona da zastane i razmisli o eventualnoj kazni ako ga uhvate? U nemalo zemalja imas i smrtne presude, i? Nema kriminala zbog toga?

    Problem je u cinjenici da je ova drzava apsolutno nesposobna da resocijalizuje osudjene prestupnike i to je koren problema. To je jedan od koraka kojim se resava ovaj problem. Ponavljanje zlocina je u najvecoj meri posledica cinjenice da su nam zatvori pogresno organizovani i vodjeni. A pre toga su uzroci u drustvu (porodica, kucno vaspitanje, odrastanje, beda, nemastina, los zdravstveni sistem, itd.) i na kraju nepostojanje uticaja drzae u kontroli i pomoci osudjenika kada izadju.
    (Lemi, 23. maj 2019 12:05)

    # Link komentara

  10. Uz svo dužno poštovanje za ovog čoveka i bol koju je pretrpeo, ja mislim da je njemu potrebna psihijatrijska pomoć da se suoči sa realnošću tragedije koju je doživeo i da se vrati u svakodnevni normalan život.Možda bi trebalo u našoj državi pokrenuti inicijativu za pomoć porodicama stradalih da se nose sa svojim bolom.Ja mislim da je ovo njegovo stalno pojavljivanje u medijima zapravo neka vrsta bega od realnosti.
    (Nena, 23. maj 2019 11:53)

    # Link komentara

  11. Preventivno treba delovati a kad se delo dogodi i kad izgubimo jedan mladi život mislim da je kasno.Kad roditelj izgubi dete mislim da nikakva kazna ne može da ga zadovolji.
     (gendegen, 23. maj 2019 11:51)

    # Link komentara

  12. dajte statistiku, ne mešajte ličnu tragediju. kao da imamo svaki dan na desetine takvih tragedija...
    (ende, 23. maj 2019 11:36)

    # Link komentara

  13. @Ostra kaznena politika je bila na snazi za vreme Tita. Pa nesto nisam suguran da je broj prestupa, posebno ovakvih, procentualno isti tad i sad.
    (MMMM, 23. maj 2019 09:30)

    Ostra kaznena politika nije nacin borbe protiv zlocina.To se zove "simbol politika" i ne daje nikakve pozitivne efekte na drustvo osim populisticke poene politicarima.
    Uporedi samo npr. SAD i Svedsku i vidjeces gdje ima vise zlocina, nasilja, ubistava..Uporedi kaznenu politiku i vidjeces da je SAD nemjerljivo ostrija u kaznjavanju a efekat je negativan.
    Socijalna pravda, jednakost pred zakonom stvaraju povjerenje medju ljudima i povjerenje prema zemlji i vlasti te osjecaj pripadnosti tom drustvu.
    Tu lezi i razlika u situaciji u Titovo vrijeme i danas, a ne u ostrini kazni.
    (SM, 23. maj 2019 11:24)

    # Link komentara

  14. Količina ljudi koji imaju nešto protiv ovog čoveka i njegove borbe je šokantna! Dokazujemo koliko smo zastranili svakim danom.
    (filip, 23. maj 2019 11:07)

    # Link komentara

  15. cemu sad jos i to? zar je malo neprijatna situacija sa krajputasima?
     (basketas, 23. maj 2019 11:03)

    # Link komentara

  16. @ Milica.
    U pravu ste, nisam se dobro izrazio. Ne potpuno povlačenje i ne odustanak od aktivnog života, jer bi to bilo pogubno za roditelje sa najtežom traumom. Po meni ne bi uopšte bilo sporno da je gospodin Jurić pokrenuo inicijativu za preispitivanje kaznene politike, posebno u slučajevima gde su žrtve deca... itd., ali da su tu stvar onda podržali fakulteti, advokatska udruženja, nevladine organizacije, da je stvar prošla kroz javnu diskusiju, da je postignut tzv. opštedruštveni konsenzus, oko vrlo precizne i fokusirane teme, pa da onda stvar ide u nadležno ministrstvo i tek onda pred poslanike na glasanje. Ovde je skupljeno 100.000 potpisa na temu pooštravanja kazne za ubice dece, stvar direktno odneta pred poslanike i tras, izglasana doživotna robija bez mogućnosti uslovnog otpusta za političke krivce!? Znači, tema je pobegla od omotiva za koji su ljudi davali potpise. Zato je takav, od građanskog društva nekontrolisan aktivizam, na kraju krajeva, čak vrlo opasan. Ništa nemam protiv, čak podržavam da se ljudi koji su preživeli traumu društveno angažuju, ali na stvarima baš kao što navodite, humanitarni i altruistički rad i tako dalje. Ne samo u Americi, to je odavno prisutno kod nas, da ljudi koji su izgubili najmilije podižu spomen česme i slično. Aktivizam da, ali prigodan, sa merom i što dalje od zadaha dnevne politike.
    (Kapetan Kuka, 23. maj 2019 11:00)

    # Link komentara

  17. Da je Igor zeljan medijske paznje moze reci samo istinski glup covek. Sramno je ne raditi nista i omalovazavati nekog ko se bori za buducnost dece(pa i vase). Ne daj Boze da pojedine ovde zahvati kakva tragedija pa da im ljudi sole pamet da su zeljni paznje, grabe novac, treba da se povuku i da cute ili da je kazna prestroga za ubicu.
     (pravnik, 23. maj 2019 11:00)

    # Link komentara

  18. @batistuta
    stvar je u sledecem ne razumete .....
    kad bi mene licno pitali za takva dela je delotvorna samo smrtna kazna jer da ga hranimo 40 god cista glupost....
    ali ovakav zakon je u neskladu sa evropskim i kad tad cemo morati da ga vracamo na staro....to je problem
     (toma, 23. maj 2019 10:57)

    # Link komentara

  19. Koliko mi se gadite vi sto komentarisete(velika vecina).Svi odjednom postali mudraci.Kako smo odvratan narod.Kao traze resocijalizaciju i pravo na uslovni otpust za ovakvu gamad sto siluju i ubijaju decu.Licemeri obicni.Drugo,kako ste tako naivni da moze sa vama da manipulise ko kako hoce.Vidim sad na svakom koraku komentar "Proturili delo protiv Srbije,dozivotna" .Pa da imalo poznajete zakon svoje zemlje znali bi da se do sada za isto to delo dodeljivalo 40 godina.Zar mislite da je to sad nesto novo izmisljeno.Mislite da nije postojao zakon koji regulise izdaje,drzavne udare itd.Sto ste tako naivni.Razmisljajte svojom glavom i pustite coveka na miru,frustrirani ljudi.U ovoj budjavoj zemlji sve je politika.Obican covek neki sto radi za 200 evra se kao bavi visokom politikom.Napada coveka jadnog i preko njegovih ledja pljuje po politicarima.Koliko ste jadni.Muka mi je vise i od vas i Vucica i vlasti i opozicije.Puuuu
    (Markos, 23. maj 2019 10:48)

    # Link komentara

  20. U redu, g. Juricu, hajde da se zapitamo sta smo ucinili da zastitimo decu. Ali da to uradimo kroz jedan racionalni, otvoreni javni razgovor o svim aspektima problema. Evo, ja imam par pitanja za Vas: koliko se cesto dogadjaju i koji je stvarni efekat ovih zlocina na drustvo? Da li ste pogledali neku statistiku? Da li znate koliko su oni cesti, kakav profil ljudi ih izvrsava? I zasto? Sta treba da se uradi da se ona sprece i smanje? Da li uopste mogu da se smanje jer su po svim statiskicim podacima uzasno retka pojava, zapravo jedna anomalija. Uzasno potresna ali zapravo anomalija. Kako da zastitimo decu onda, koliko sredstava treba uloziti u to i da li je takva zastita uopste moguca i potrebna ako su ovi incidenti u domenu statisticke greske? A sta ako su profili ovih ubica takvi da su oni bolesni i ne mogu se preventivno odvartiti od ubilackih nagona. Znaci prevenicje nema. To ne kazem ja, to je priznala drzava tako sto je usvojila zakon da ih zakljuca zauvek. Znaci, uzrok se ne moze spreciti, oni ce nastaviti da rade sta rade (srecom ih je malo).Dobice dozivotnu ali tada je vec kasno, zlocin je vec pocinjen. Shvatate? Kako onda? O kakvoj preveniciji Vi govorite, dajte racionalan predlog. Da drzimo 2 mil dece u Srbiji zakljucano da ne bi mozda jedno stradalo u 5 ili 10 godina? Da zabranimo ljudima da prilaze deci? Evo Vam prilika da uz malo manje medijske paznje, sa malo manje emocija predstavite Vas konketan, racionalan i strucan predlog da zastitimo nasu decu.
    (Joe, 23. maj 2019 10:46)

    # Link komentara

  21. Ok, počeo je da preteruje, ja iskreno ne zelim da vidim listu sa imenima ubijene dece
     (Sef, 23. maj 2019 10:41)

    # Link komentara

  22. Zbog nedostatka kvalitetne drzavne uprave i zloupotreba mi imamo situaciju da nam jedan laik namece drakonske zakone umesto da se time bavi struka, dakle sudije, advokati itd. Kolicina boli, sudbina, sta vec, nista to ne kvalifikuje nekoga izvan pravne nauke da fakticki "odlucuje" o ovakvim pitanjima. Kod nas ocigledno svako ima sta da kaze i svakome se, kada je to oportuno, daje medijski prostor...
    (Demiur, 23. maj 2019 10:34)

    # Link komentara

  23. Tacno ono zbog cega je celo Sarajevo obelezeno. Ovaj nesrecni covek nije odavno reper za normalno ponasanje. Naprotiv.
     (Bekrija i Delija, 23. maj 2019 10:25)

    # Link komentara

  24. @kapetan kuka. Slazem se sa vama u svemu sem da roditelji kojim su deca stradala se povlače i ne bave aktivizmom. Mozda kod nas, ali u Americu, na primer, roditelji dece koju je oborio i ubio pijani vozač su uticali na zakon, da se poostri kazna i sl. Ali umesto nekog obeležja deci, bolje bi bilo da roditelji doniraju neku lepu klupu u parku ili na javnom mestu, da bude na korist svima, sa imenom deteta. I to sam videla u Americi. Sećanje ali osmišljeno...
    (milica, 23. maj 2019 10:15)

    # Link komentara

  25. da li stvarno neko misli da silovatelj moze da se resocijalizuje!!!!
     (batistuta, 23. maj 2019 09:55)

    # Link komentara

  26. I da ste smrtnu kaznu tražili u peticiji, ja bih potpisala.
    (om, 23. maj 2019 09:51)

    # Link komentara

  27. Ne slažem se. Razumem ga kao roditelja, izborio se za zakon, dosta je. Ali izgleda da mu prija pažnja.
    (JA, 23. maj 2019 09:50)

    # Link komentara

  28. Već prvog dana kad je u Nišu organizovano prikupljanje potpisa za predlog usvajanja zakona, koji je kasnije nazvan i ovih dana usvojen kao ,,Tijanin zakon'', potpisala sam Peticiju. Ali, ni u bunilu ne bih podržala inicijativu koju gospodin Jurić najavljuje!
    (Samosvesna građanka, 23. maj 2019 09:49)

    # Link komentara

  29. nego sta!!!
     (batistuta, 23. maj 2019 09:48)

    # Link komentara

  30. Podrška! Čovek je doneo vrlo tešku odluku, da pronađe smisao preživljavanja posle smrti ćerke u tome, da spreči takve tragedije ubuduće. Svaka čast, ja ne bih mogao....zato mu se najiskrenije divim:)
     (Smuleco, 23. maj 2019 09:40)

    # Link komentara

  31. Strasno je sto je nepojmljiva licna patnja jednog coveka iskoriscena od strane politickih oportunista za dobijanje poena u neukom narodu koji je za zakone tipa -oko za oko, zub za zub... Ja sam naravno za to da se ovakvi gnusni zlocini nikad ne dogadjaju, ali jos nisam cuo da je ostra kaznena politika sprecila zlocine, nisam cuo da je to sto je neko osudjen na smrtnu kaznu ili dozivotni zatvor ozivelo njegove zrtve, te i nisam za anticivilizacijske zakone u 21. veku, vec za preventivu da se ovakve stvari izbegnu da se deca zastite maksimalno moguce u okviru skola, predskolskih ustanova, na ulici itd...

    (Medjed, 23. maj 2019 07:18)

    A jesi cuo da takvi prestupnici nakon izlaska iz zatvora najcesce ponove slican prestup pa opet siluju ili ubiju neko dete?
    I kako si mislio da cujes od nekog da je odustao od takvog nedela videvsi da ce mozda dobiti dozivotnu ako ga uhvate?
    Ostra kaznena politika je bila na snazi za vreme Tita. Pa nesto nisam suguran da je broj prestupa, posebno ovakvih, procentualno isti tad i sad.

    Ukratko, nije poenta u ozivljavanju nastradalih, vec u sprecavanju stradanja i ponavljanja takvih nedela.
    (MMMM, 23. maj 2019 09:30)

    # Link komentara

  32. Ok, zakon je izglasan, narod izmanipulisan jer je u zakon ubacena dozivotna za one koji "rade protiv Srbije" ... ali sada bi trebalo da malo oladi... obelezje za sve zrtve vec postoji... na grobljima, spomenicima, ili u vidu fondacija koje vec postoje. Zato, malo manje bi trebao cale da se eksponira u javnosti koja mu ocigledno godi... mozda i previse...
     (Sale, 23. maj 2019 09:30)

    # Link komentara

  33. Ja bih pojačao kazne za kradju..
    (predlog, 23. maj 2019 09:28)

    # Link komentara

  34. Ozbiljna glupost.
     (ja, 23. maj 2019 09:26)

    # Link komentara

  35. Daj covece smiri se i povuci se konacno iz medija.Svaki dan u javnosti,aman vise!!
     (Milan, 23. maj 2019 09:20)

    # Link komentara

  36. Ja sam mislio da će se ovaj nesrećni čovek sada smiriti i povući u privatan život, ali ne, on se izgleda primio da je prisutan na naslovnim stranama, pod reflektorima, pa na neki način i u politici.
    U početku, njega su u medijima označavali jednostavno, kao "otac male Tijane". Sada je već na naslovnim stranama poznat kao "gospodin Igor Jurić" ili "vlasnik fondacije". Postigao je cilj za koga se borio, uveo je doživotnu smrtnu kaznu bez mogućnosti uslovnog otpusta. Umesto krivične sankcije, čiji je smisao prvo resocijalizacija, pa tek onda represija, uveo je samo nemilosrdnu i brutalnu represiju i vratio Srbiju u Srednji vek. Šta kad sud pogreši? Ne pokazuje da ima preispitivanje i grižu savesti, što je zloupotrebljen, pa su pod plaštom njegove inicijative podvedena i krivična dela za koja će biti osuđivani politički krivci. Pravnici znaju o čemu pišem, a molio bih ljude laike joji se ne razumeju u krivično pravo, da me ignorišu i ne bave se, kao Igor Jurić, stručnim stvarima u koje se ne razumeju. Smrt deteta, pogotovu ubistvo deteta je najgora stvar koja se roditelju može desiti. Međutim, iskustveno, znamo da, po pravilu, takvi ljudi ne žele da su u medijima, nemaju volje ni interesa da se bave društvenim aktivizmom, posebno ne da su svaki čas pred novinarima i da daju izjave, rukovode fondacijama i slično. Ljudi koje mi poznajemo, a koji su doživeli takvu tragediju, po pravilu, žele mir i povučenost da bi se posvetili empatiji za svojim detetom i nekom mirnom poslu.
    (Kapetan Kuka, 23. maj 2019 09:08)

    # Link komentara

  37. Aman.... OK, proguran je Zakon za te gnusne zločine i to je odlično.
    Ali ovo sada je totalno bez veze... Ovo mogu da poredim sa onim krajputašima.. totalno besmisleno...
    (NN, 23. maj 2019 09:01)

    # Link komentara

  38. Posle diskusije u Utisku Nedelje, nemam vise previsoko misljenje o gospodinu Igoru Juricu. Celu emisiju je bio u tonu "evo sad cela javnost radi protiv mene, odjednom sam ja drzavni neprijatelj broj jedan" i slicno. Potpao je pod uticaj nase dnevne politike i raznoraznih teorija zavere koje u njoj bitisu. A na vrlo konkretna pitanja sudije je davao uopstene odgovore, uglavnom masuci glavom i govoreci "ne, to nije tako" bez da cinjenice opovrgne. Igore, ljudi imaju svoje probleme i ne zanimas ih previse. Imas veliku bol, koju svi saosecamo, ali nemoj sada okretati ljude protiv sebe.
    (Novosadjanin, 23. maj 2019 08:34)

    # Link komentara

  39. nemoj vise molim te
     (Zappex, 23. maj 2019 08:29)

    # Link komentara

  40. Lik se malo primio. Mislim da nista i ne radi, verovatno zivi od te fondacije koju je osnovao.
    (Kukun, 23. maj 2019 08:21)

    # Link komentara

  41. Svaka čast čoveku kako je bol iskoristio za borbu.
    (Hana, 23. maj 2019 08:16)

    # Link komentara

  42. Ja bih tebe za predsednika drzave.
     (deputamadre, 23. maj 2019 08:10)

    # Link komentara

  43. Šta god ovaj čovek predložio podržavam!!! Dobar je u srcu i to se vidi
    (bivši poslanik bivše opštine, 23. maj 2019 08:03)

    # Link komentara

  44. Aman, čoveče,...
    (Pit, 23. maj 2019 07:59)

    # Link komentara

  45. Dok je trajala potraga za Tijanom kao otac dva mala deteta sam bio pozitivan i nadao se da je to mladalacki inat, zaljubljenost ili nesto slicno.
    Kada su nasli telo razocarenje i tuga su bili isti kao sto je bila nada da je sve u redu.
    Podrzavam ovo uvodjenje dozivotne kazne kad je vec evropski da takvi moraju da trose hranu, vodu i vazduh covecanstvu.
    Ali bi sada Tijanin otac mogao malo da svoj bol zivi dalje sam u tisini i da se mane drustvenih akcija i pogotovo pravljenja fondova.
    (Aca, 23. maj 2019 07:48)

    # Link komentara

  46. Podržavam...
    (Don Pablo, 23. maj 2019 07:33)

    # Link komentara

  47. Mislim da to ne bi bilo dobra, obeležje je lična stvar, ja ne bih pravio masovnu grobnicu tamo gde je nema.
    (Petar, 23. maj 2019 07:20)

    # Link komentara

  48. Strasno je sto je nepojmljiva licna patnja jednog coveka iskoriscena od strane politickih oportunista za dobijanje poena u neukom narodu koji je za zakone tipa -oko za oko, zub za zub... Ja sam naravno za to da se ovakvi gnusni zlocini nikad ne dogadjaju, ali jos nisam cuo da je ostra kaznena politika sprecila zlocine, nisam cuo da je to sto je neko osudjen na smrtnu kaznu ili dozivotni zatvor ozivelo njegove zrtve, te i nisam za anticivilizacijske zakone u 21. veku, vec za preventivu da se ovakve stvari izbegnu da se deca zastite maksimalno moguce u okviru skola, predskolskih ustanova, na ulici itd...
     (Medjed, 23. maj 2019 07:18)

    # Link komentara